Změna je život: Jak náš web dostal nový kabát

Publikováno: 01-09-2024 15:00:00
Kategorie: Pod naší pokličkou Rss feed

Digitální proměna webu HOTROCK

Každá změna přináší nové příležitosti a my v HOTROCKu jsme se letos pustili do pořádné proměny. Naše webová stránka prošla kompletním faceliftem a to díky podpoře z evropských fondů v rámci programu Výzva 0461 - 2024 Kreativní vouchery II, který poskytlo Ministerstvo kultury a projekt se uskutečnil za finanční podpory Evropské unie.

Ano, i my jsme zkusili dotaci a povedlo se, mohli jsme tak realizovat projekt s názvem Digitální proměna webu HOTROCK. Nyní můžeme našim zákazníkům přinést svěží, moderní a uživatelsky přívětivý web.

Financováno Evropskou unií – Next Generation EU.

Loga dotací

 

Co všechno jsme vylepšili?

1. Vizuální identita webu – rozhodli jsme se dát našemu webu nový, svěží vzhled, který nejen lépe vypadá, ale taky funguje na všech zařízeních. Ať už jste na počítači nebo mobilu, náš web teď vypadá a běhá lépe než kdy dřív.

2. Texty, které zaujmou – při tvorbě webu jsme se soustředili i na obsah. Copywriting a kreativní úpravy textů zajistily, že komunikujeme jasně, ale zároveň se snažíme být co nejvíc zajímaví a srozumitelní. Už žádné nudné texty!

3. SEO optimalizace – aby náš nový web neseděl v koutě, ale byl dobře viditelný i na internetu, zaměřili jsme se na SEO. Teď nás ve vyhledávačích najdete mnohem snadněji, což přivádí na web více lidí, kteří hledají naše dobrodružné teambuildingové akce.

4. Marketingová strategie – a aby toho nebylo málo, připravili jsme i základní marketingovou strategii, která nám pomůže ještě lépe komunikovat se zákazníky a plánovat další naši činnost.

 

Stručná charakteristika projektu a cíl

Projekt Digitální proměna webu HOTROCK.cz byl klíčovým krokem ke zvýšení naší konkurenceschopnosti na trhu a zásadně přispěl k posílení naší online prezentace. V digitální éře bylo nezbytné, aby naše webové stránky reflektovaly moderní trendy v designu a uživatelské přívětivosti, což tento projekt nabídl.

Vytvořením nové vizuální identity, optimalizací obsahu pro vyhledávače a základní marketingovou strategií jsme nejen zlepšili pozici našeho webu ve vyhledávačích, ale zároveň zvýšili povědomí o naší značce. Tento projekt byl pro nás důležitý, protože předchozí stav našeho webu už nebyl vyhovující. Neatraktivní design, pomalé načítání stránek, chyby v SEO a špatná optimalizace pro mobilní zařízení nás činily méně viditelnými pro potenciální zákazníky a omezovaly naši schopnost konkurovat na trhu.

Modernizací webové prezentace a zlepšením jeho obsahu a struktury jsme získali nástroje k efektivnější komunikaci s našimi zákazníky a k prezentaci našich produktů v nejlepším možném světle. Díky dotaci jsme byli schopni realizovat projekt, který by jinak představoval významnou finanční zátěž. Projekt nám také umožnil spolupracovat s odborníky v oblasti web designu, copywritingu a SEO.

Výsledkem je nová webová stránka, která je vizuálně přitažlivá, ale také snadno navigovatelná a optimalizovaná pro vyhledávače, což zlepšilo naši online viditelnost. Investice do digitální proměny byla investicí do budoucnosti našeho podnikání. Projekt nám umožnil lépe se prezentovat na trhu, oslovit širší cílovou skupinu a zvýšit prodeje.

 

Výsledky, na které jsme pyšní

Díky této digitální proměně teď můžeme našim zákazníkům nabídnout přehlednější, rychlejší a atraktivnější web. Celý projekt jsme zrealizovali s finanční podporou Evropské unie a jsme na to náležitě hrdí. Naše webová stránka teď lépe odráží to, kdo jsme a co děláme – a to všechno pro vás, naše klienty!

Takže pokud jste ještě pořádně neprošmejdili náš nový web, pusťte se do toho! Děkujeme, že jste s námi, a těšíme se na další dobrodružství nejen v digitálním světě.

 

Sdílet

Všechny komentáře

Musíte se zaregistrovat
Klikněte zde pro registraci