Jak se rezervuji na termín kurzu/zážitku?
Svůj termín si rezervujete v našem rezervačním systému rezervačním systému, kde si vyberete aktivitu, na kterou máte voucher a zarezervujete si termín. Pokud se vám nepodaří zarezervovat termín, neváhejte nás kontaktovat.
Mohu se někam podívat na všechny vaše akce?
Ano, zde je náš kalendář akcí.
Kdy dostanu podrobné informace o kurzu?
Informační email s podrobnými instrukcemi na kurzy zasíláme 10-5 dní před konáním akce.
Co v podrobných informacích o kurzu naleznu?
V informacích naleznete: místo a čas srazu, místo konání aktivity, seznam věcí, které je nutné mít s sebou, kontakt na instruktora, případně další doplňkové informace.
Dočetl jsem se, že se některé aktivity konají jen při určitém počtu účastníků. Je to tak a jak se řeší situace, pokud se na aktivitu přihlásí málo lidí?
Ano, u některých aktivit je konání podmíněno minimálním počtem účastníků (např. Via ferraty - min. 5 účastníků, Kurz přežití - min. 5 účastníků). V případě, že máte rezervaci na termín, který se nezaplní a tudíž se nekoná, je vám bezplatně prodloužena platnost voucheru a nabídnut náhradní termín.
Na kurzu (zážitku) jsem si objednal a zaplatil fotografie a dosud mi nepřišly - kde je problém?
Fotografie odesíláme na konkrétní e-malily vždy do 1 týdne. Pokud vám odkaz ke stažení fotek nepřišel, zkontrolujte si prosím Hromadnou poštu či Spam, pravděpodobně najdete mail tam. V případě, že vám mail s odkazem na fotky opravdu nedorazil, co nejdříve nás prosím kontaktujte a situaci vyřešíme.
Co mám dělat, když jsem onemocněl náhle před kurzem?
Pokud jste onemocněli těsně před začátkem kurzu a nemůžete se tak zúčastnit, voucher bohužel propadá, pokud jej nedarujete nebo neprodáte někomu jinému. Je to stejné jako když máte lístky na koncert a nemůžete se jej z jakéhokoliv důvodu zúčastnit, tak je buď zkusíte někomu dát/prodat nebo vám propadnou.
Kdy mohu zrušit svou rezervaci termínu a bude mě to něco stát?
Při stornování termínu 10 a více dnů před konáním aktivity, vám bude termín bezplatně zrušen a můžete si vybrat jakýkoliv další volný termín.
Pokud stornujete svůj termín 9. - 5. den před aktivitou, bude vám termín zrušen, ale náhradní termín (další volný termín) si budete moci vybrat za poplatek, který se rovná částce 50 % z ceny aktivity.
Při stornování termínu 4. den až den konání aktivity nebo v případě, že se na aktivitu nedostavíte, bude váš termín 100% uplatněn bez jakékoliv další náhrady.
Jak dlouho voucher platí?
Platnost všech našich voucherů (včetně univerzálního certifikátu) je 1 rok. Není-li uvedeno jinak.
Je možné prodloužit platnost voucheru?
Ano, prodloužení voucheru je možné, nejpozději však 3 dny před koncem jeho platnosti ZDE.
Rád bych zakoupil zážitek nebo zboží jako dárek, ale nevím, zda se bude obdarovanému líbit. Co mám dělat?
Zakupte univerzální certifikát, pomocí kterého si obdarovaný sám vybere zážitek nebo zboží, které se mu bude líbit.
Mám univerzální certifikát, jak si mám objednat zážitek/zboží?
Pokud máte univerzální certifikát, který jste zakoupili/dostali, jsou 3 způsoby, jak jej využít.
- Vyberete si zážitek/zboží přesně v té hodnotě, jakou má váš univerzální certifikát. V tomto případě nás kontaktujte a my vám zašleme slevový kupón v hodnotě vašeho univerzálního certifikátu.
- Vyberete si zážitek/zboží z našeho eshopu, které je větší hodnoty, jak váš univerzální certifikát. V tomto případě nás kontaktujte a my vám zašleme slevový kupón pro nákup v hodnotě univerzálního certifikátu a zbytek jednoduše doplatíte.
- Vyberete si zážitek/zboží nižší hodnoty, jak váš univerzální certifikát, můžete si vybrat více zážitků/zboží do dané hodnoty vašeho univerzálního certifikátu nebo vám strhneme jen tu část část hodnoty certifikátu, kterou utratíte a zbytek budete mít u nás na další nákup. Také nás prosím kontaktujte, abychom věděli, že chcete univerzální certifikát použít k nákupu.
Chci vlastní text na voucher, je to možné?
Ano, pokud chcete napsat na voucher nějaký vlastní text (blahopřání,...), není problém, jen to připište do poznámky v X kroku objednávky.
Je možné zážitek vyměnit za jiný?
Ano, jestliže jste například někomu darovali zážitek a jemu z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, můžeme jej vyměnit za jiný z naší nabídky. V případě, že si vyberete zážitek, který je dražší, než původně vybraný, rozdíl mezi cenami doplatíte. Pokud si vyberete zážitek, který je levnější, než původní, rozdíl v ceně vám ponecháme na vašem účtu na další nákup.
Kolik stojí doprava zboží/voucheru?
Podrobné informace o dopravném a balném naleznete zde v Dopravné a balné.
Jak mohu zaplatit?
Informace o možnostech platby naleznete zde v Možnosti platby.
Zasíláte zboží do zahraničí?
Standartě zasíláme na Slovensko. V případě, že chcete zaslat zboží do dalších států EU, nejdříve nás prosím kontaktujte.
Chci zboží vrátit, jak mám postupovat a kam zboží zaslat?
Přečtěte si stránku Reklamace a vrácení, kde naleznete veškeré potřebné informace.
Jsme firma a chtěli bychom uspořádat firemní akci/teambuilding, zvládnete to?
Samozřejmě, máme několik připravených několik typů firemních akcí. Také pro nás není problém uspořádat teambuilding na míru, podle vašich přání, stačí nám napsat vaše požadavky a my vám vytvoříme teambuilding dle vašeho zadání.
Do kdy potřebujete nejpozději naše finální rozhodnutí ohledně firemní akce?
Finální rozhodnutí, zda jste si pro pořádání firemní akce vybrali nás, potřebujeme obvykle vědět alespoň 2 týdny až 1 měsíc před akcí (záleží na samotné akci).
Jak bychom postupovali v případě extrémně nepříznivého počasí?
Pokud by u venkovní akce nastalo nepříznivé počasí, je možné akci uspořádat například ve vaší výrobní hale, vybrat náhradní termín nebo třeba u teambuildingového programu Ztraceni bylo ošklivé počasí, tak tento program pořádáme téměř za jakéhokoliv počasí.
Chystám se po vlastní ose na via ferraty, na vodu, lézt po skalách, po ledovcích, ale nemám potřebné vybavení, mohu si ho u vás půjčit?
Ano, můžete si u nás půjčit spoustu sportovního vybavení. Veškeré podrobnosti o tom, co vše půjčujeme a jaké jsou ceny, naleznete v sekci Půjčovna sportovního vybavení.
Chtěl bych si zřídit pojištění Alpenverein, které poskytujete, jak mám postupovat?
Pojištění Alpenverein si zřídíte ZDE. Vyplníte formulář, zaplatíte dle údajů, které vám přijdou emailem a jakmile nám bude platba připsána na účet, můžete si kartičku Alpenverein vyzvednout u nás v kanceláři nebo vám jí zašleme poštou na vámi požadovanou adresu.
Zahlédl jsem na vašich stránkách odkaz na ViaFerraty.cz, o co se jedná?
ViaFerraty.cz je portál o zajištěných cestách, který jsme vytvořili a provozujeme ho. Naleznete tam spoustu užitečných rad s databází via ferrat po celém světě.
Nenalezl jsem zde odpověď na můj dotaz, jak vás mám kontaktovat?
Na jakékoliv další dotazy vám rádi odpovíme. Můžete využít online chat vpravo dole, email info@hotrock.cz nebo nám můžete zavolat na číslo 724 812 712.